Inte råd att fly vintern?

NEJ HAR FAN INTE RÅD. Idag: vaknar, läser i den bästa boken (...), njuter av studiedag, sajk, tittar på klockan, helvete ska träffa min grupp om 20 min, duschar, Mikaela säger: vi ses om 25 min!, Woho har lite tid, går till Alexandra, är där kanske halv 2, pluggar, pluggar, vid 5 går vi till ett kafé, pluggar pluggar pluggar, kl 8 stänger dem och vi skiljs åt, går tilll Johanna, bakar, går hem, ringer Manne i panik, han är kolugn, pluggar lite till, köper en rysk hora, sover. Puss

En bild från en tid då allt var bra :/ :/:/:/:/:/ skoja. hatar när folk skriver så. Har nog själv skrivit så någon gång. Älskar mig själv. Berättade om [email protected] för Lisa idag. Hon skrattade. Förstår det. Jättebra låt förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0