Hej det är Nic, klick! Ville bara höra din röst



Fashionistan Karim var här och dissade min klass så hårt. Josefine var också här. Och två till, anonyma dock. Drack te varm choklad kollade skolkatalogen. Egentligen borde jag gå och duscha för snart ska jag åka till Fanny Fanny Fanny och baka bullar. Mmmm sen ska jag titta i skolkatalogen igen! Lol ska kolla på han i trean. Omg snygg. Orkar ej. Stalker_tjej@ Har skrivit världens finaste brev till Bardia, med hjälp av Fashionistan, Amanda och Klajja (!). Det är så himla fint. Jag skulle bli (<--------------------------->) SÅ glad om jag fick det.

Asså Halloween I Sigtuna Helt Galet. Det var så kul! Så himla random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0