Download space

ASSÅ BRE BÄSTA DAGEN. 1. min bildlärare <3 mig = sant 4ever. Hon älskar mig. Jag tror seriöst att hon gör det. Idag: "ÅH LOUISE, DIN BILD ÄR HELT FANTASTISK! HUR DU GJORT DEN HÄR DELEN ALLDELES BÖLJANDE... DET ÄR HELT FANTASTISKT!" Åh gud, jag älskar bild. 2. Slutade tidigt för vi hade ingen kemi! 3. SIMMADE för första gången på typ 2 veckor. Fett med fett skönt. 4. Vi får massage på yogan. 5. När jag kommer hem har Jenni bakat bullar. Asså? Så bäst. och 6. Jag äter grönsakssoppa nu. Den är så himla himla god. Orkar ej.

Fast! Min yogalärare ska sluta!!!!!!!!!!! Asså depri tjej. Ej kul. Asså blev fett ledsen på riktigt. MEN tröstar mig själv med Heartfield och soppa. Fett trött tjej. Känner att min blogg är tråkig, att jag inte har några bilder, att jag vill sova.




Kommentarer
Postat av: Anonym

omg din soppa <3 <3 <3

2010-11-30 @ 20:31:45
Postat av: JOSSE

det var jag som skrev det.

2010-11-30 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0