Detaljerad beskrivning av gårdagens händelser

OMG VILKEN KONSTIG KVÄLL. Johanna och jag träffar El Che som är världens sötaste, träffar Bardia och Markus och sätter oss på Burger king och inväntar Sanna som är segare än segast. Tomten hade inviterat henne på kalas. Verkade rätt random. Markus vill träffa sina kompisar som visar sig vara världens mest trångsynta inskränkta perspektivlösa vänsterpartister. Moderater är jävla svin. Är jag ett svin? Jag äter inte ens svin. De säger vad hände med människosynen hos moderaterna? Fan var är deras människosyn när de inte kan acceptera att andra tycker annorlunda undrar jag. VAR ÄR DEMOKRATIN UNDRAR JAG? Ska ej säga att moderaterna är änglar för jag vet att det är många av dem som också har den inställningen. Men ändå. Hatar när folk inte har perspektiv. HATAR när folk inte har perspektiv. Hur som helst börjar klockan närma sig åkdags så vi flyr vänstern och åker till Islandstorget för att möta Sanna och Emma. Markus åker hem och Bardia och Johanna dansar vilt på stationen. Tomten och hans vänner står där och går med oss till han som håller i kalaset. När vi är framme är ingen där. Kul. Vi väntar i kylan i fyra år och lyssnar på Tomtens skämt. Han är så kul! Till slut kommer det någon och öppnar. När alla går in i huset hälsar han inte på Johanna och Bardia. Han säger att han inte vill ha några jävla negrer, blattar eller judar där. Man ba k. Men det var tydligen ändå okej att Barreh var där för "han var ju fransk". Fast sajk. Ej fransk. Han som håller i kalaset spiller ut Johannas glas och säger att det var någon jävla neger som gjorde det. Alltså varför bara????? Varför SVERIGE? Trodde ej att det fanns sånna. Jag är sjukt besviken på Sverige. Frihet för fan. Ja så vi packar ihop efter 5 min och går tillbaka till tunnelbanan, åker till nån Morgan. Det var galet kul. Johanna och Bardia dansar igen. Alla är typ jättesnälla, det gör mig glad. Sen åker vi hem till Johanna och sover. Johanna vaknar jättetidigt och jag tänker att jag kanske också borde vakna fast jag kan liksom inte. Går hem och sover. Vaknar av att Amanda ringer mig och jag fattar typ inte att det är någon som ringer så jag säger inget. Sen ringer Johanna också och av det samtalet minns jag ej nåt. Typ var i koma. Orkar inte. Fett kul tjej. Tack och hej det var vad som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0