Lär dig kärleken i min piska

Det är måndag och jag har bild&form om en timme, men jag tror inte att jag ska gå. Jag är så jävla trött och vill bara sova. Sen är det bikramtime. Känner att det här är sjukt intressant.
Imorgon ska man lämna in gymnasieansökan för sitt slutgiltliga val liksom. Det blev 1. Kungsholmen, 2. Södra (OJ INDIE INDIE INDIE), 3. Globala. Spännande. Alltså kommer jag inte in på Kungsholmen skär jag av strupen på mig.

Ett utbrott efter Mannes aka indiescens uppdatering @ fb:
HÅKAN SKA SPELA I HÖST! FYFAN VAD JAG LÄNGTAR!!!! DET ÄR DET BÄSTA EVAHH EVAHH. ÅH SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH JENS MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MITT LIV ÄR PÅ TOPP!!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HELT SJUKT JÄVLA NAYS. ASSÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Harry P

Alltså skär inte strupen av dig om du inte kommer in på KG, det är inte så indie. Då blir du inte accepterad på Södra. Varnar bara.

2010-05-11 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0