Found no one better than you

Salut.
Jag är trött, så jag ska nog krypa till kojs. Men först (alltid en dusch, inte lukta usch, du har högt i kurs) vill jag bara berätta om min otroliga dag. Jag kvävdes i skolan. Förmodligen berodde det på att allting luktade matsals"mat". Eller på någonting annat. När vi slutat blev dagen trevligare. Jag åkte och simmade och sedan drack jag den godaste drickan någonsin typ. Eller kanske inte, men jag var sjukt törstig och den var verkligen god. Vitamin well reload. En uppmaning: testa! Den är så värd pengarna. Sedan var det dags för yoga och det var väl trevligt som vanligt, men efteråt. Åh, efteråt. Om någon annan bara varit där och sett hur EXTREMT kul det ser ut när folk dansar afroaerobics. Jag kunde inte hålla mig för skratt, utan stod utanför och fnittrade och fnittrade och fnittrade. Och när jag kom ut var det sol(!) så jag gick fett långt. Jag fruktar eftermiddagsmörkret, så det var ganska skönt att komma ut till solljust istället för isande vindar och totalt mörker. När jag gått alldeles för långt för vad mina ben efter simning och yoga klarar av, satte jag mig på en buss och en Mange Schmidt(?)-look alike klev in. Till en början blidde jag livrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0