Typ vad vill du världen?

Edelweiss edelweiss every morning you greet me. Jullov imorgon. Omg kommer sakna klassen så mycket. OCH SANNA ÅKER BORT!!!!!!!!!!!! Fy satan asså!!!! Inte k. Samlar på stenar har en miljon. Tungt i fickan. Spelade sims idag. Åh gud blev arg idag. Usch hatar folk som tycker att alla är likadana för att de röstar på ett visst parti eller tillhör en viss religion. Fast nu gör jag ju samma sak. Men  hatar ATT de är så då? Ja. K. ÄSch därför ska vi inte ha kommunism för att då ÄR alla likadana. Jaja tyck vad ni vill men så uppfattar jag det. Typ ba nee du jobbar fett hårt och har gjort hela ditt liv fast du ska ändå tjäna lika mycket (lite) som nån slacker i skolan för att alla är likadana. ASSÅ INDIVIDER INDIVIDER INDIVIDUELLA TANKAR!!!! Jaja fin tanke att alla ska med och grejer men asså... Seriöst? Nej jag tycker inte det. Äh fy nu blir jag arg. Mamma säger sov nu jag säger nej är aggro hon säger k. Älskar Reinfeldt. Fan bästa stadsministern vi haft, någonsin. Förutom Göran Persson då. Finns ingen mer bullig än honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0