LENA KRAMA MIG HÅRT

Maud Olofsson sjunger Hej tomtegubbar på utfrågarens begäran. Låt mig dö en stund, tillsammans med dig. Alltså inte Maud! Bardia var en äcklig herpesapa idag och dissade Harry så hårt. Jag grät en tår. Fast det gjorde jag på riktigt, dock inte av sorg utan av motsatsen! Åh, hade så himla himla kul. Datasalen in my ♥. Jag sitter där med min kära vän Albert och fnissar, vi har FETA bråket på Facebook och dissar Sanna. Det är galet roligt. Sen ni vet när det dör lite och man typ sitter tyst en stund och aa... chillar. Då säger/sjunger Albert "BAAAAAARDIAAA". Åh gud. Kan inte sluta skratta åt det. Det var typ det roligaste som hänt mig... Eller? Nej jag var sjukt trött. Eller? Åh upphöjt till Gud det var fett med fett kul. Måndag och jobb, så vi får pengar kvar. Världens finaste Amanda har fixat jobb till mig. LOVE YA DARLING. LOL. Come mothers and fathers throughout the land and don't criticize what you can't understand. Japp. Livet är fint. TRYCK TRYCK TRYCK. Tryck därimellan. Världens bästa film. Oh snap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0