Joan Baez guess she's anti-marriage

Någon att öppna var dörr. Det är vad du vill ha enligt Bob Dylan. Funderar på att gå och lägga mig. Är skittrött efter mina 9 timmar i vaket tillstånd. Ringer upp min pillerkille, så jag blir lugn och fin. Rastafari på bussen. Rastasafari på bussen. Vi pratade. Livet går en märklig gång. Mamma hade redan flyttat sängen fast det inte blir någon övernattning så nu ska får jag bre ut mig i TVÅ sängar. I livet är det chihihihill. Skulle egentligen gått till Amanda med hennes fashionpresent men så vaknade jag så himla sent och så var det liksom dags att bege sig till Eriksdalsbadet.

Imorgon har vi studiebesök i aulan. Exotiskt





Bilder från mitt besök i fröken Hults hem. Lagade våfflor och gjorde feta mods-våfflan. Oförklarlig anledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0