Då är man kult och speciell. Helt obegripligt, men jättekult.

Dricker fläderblomssaft med citronsmak. Spännande. Den smakar fläder. Ugglan följer liver kring spikens ränder. Sjunger om kult. Alltså inte kult som i restaurangens nöjen "kul", utan kulturellt. Hatar när man använder kult istället för kul. Ja ni gör det säkert men jag tycker inte om det. Girlsfirst.se. Ska nog gå in där. Känner att känslorna slår knut. Trycks åt och trycker åt. Nja ganska skum helg. Fredag: är hemma och celebrerar lillasystern. Mor och far dissar Nobel. Kan ej förstå varför. Lördag: går upp 8 och åker till mina barn på Linnégatan. Haffar jobbet som Amanda hängde ut. Sen ritar jag en lilja som är ful som skribenten, lyssnar på fredagens nöjen och alltså har nog inte hört nåt så kul på länge och sen ser yo y Baré på Harry P. Alltså VILKEN JÄVLA BESVIKELSE! Kärleksdrama och soulmates i Örnsberg men jag vet inte, det var inte så roligt. Eller inte tråkigt, fast har haft roligare. Daniel har bakat bullar. Love him. Och!!!! Idag: Hahahahahaahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahaha   Manne & hans djäknar drev med Camp fashion och annat. Låter antalet h+a tala för sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0