Men har kul!!!!!!

Bästa veckodagen: Typ söndag. Då kan man vara död och inte göra någonting. KULTURSÖNDAG! Eller lördag.
Humör: Uttråkad till max.
Favoritgodis: Choklad, gillar typ inget annat godis.
Är det nåt du absolut inte äter: Kött!!!!!!! Fyfaan!!!!!
Kläder just nu: Fattar inte varför det är en länk men anyway. Rosa/lila/röd sammetsklänning 
Musik just nu: Ännu en oförklarlig länk... Grease soundtrack!
Favoritsaft : Fläder FTW!
Dagens längtan: Eh morgondagen. Moderna muséet here I come! OCH JERSEY!!!!!! Sommaren, gymnasiet, att få träffa andra, slippa det här (!!!), London 1 år(!!!!!!!), bli 18, road trip.
Hur många kuddar sover du med: En eller två.
Spelar du nåt instrument: Nej inte längre. 
Dagens frisyr: Ingen speciell, bara väldigt ful.  
Kommer du ihåg din första kärlek: Ibland
Har du några homosexuella vänner: Si mama.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det vore ganska sorgligt annars.
Ser du på kärleken som ett misstag: Misstag? Whata? Nej. Typ en illusion
Bio eller promenad: Promenad om man har nåt att prata om.
Dagens borde: Förgöra alla känslor förutom lycka.
Dagens fundering: Huruvida det finns någon kvar eller inte.
Snarkar du? Det hoppas jag verkligen inte! Pratar i sömnen gör jag nog.
Rädd för insekter? Det beror på om skalbaggar och maskar räknas som insekter.
Det här är jag bra på: Att vara ensam, haha prata i telefon, tänka för mycket, sakna och typ rita.
Vad vill du jobba som? Helst inte alls. Haha men om jag är tvungen att välja ett yrke skulle det nog bli konstnär eller någon som skriver saker för sin egen skull. Inte journalist eller nåt sånt.
Chips eller godis? Euw inget alls. Och VARFÖR länkar????
Skriver du dagbok? Ja, ibland. Och diktdagbok
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Eh hål i öronen? 
Hur många syskon har du? Tengo dos hermanos. Una hermana menor y un hermano menor.
Är du rädd för blod? Nej, förstår mig faktiskt inte på blodrädsla.
Anser du att du är stark? Beror väl lite på vem man jämför med. Jag är fortfarande starkare än lillebror men jag tror knappast att jag är starkare än någon av pojkarna i min klass.
Röker du? Njaa. Om någon bjuder eller om det är en fin sommarkväll (vårkväll) på Skinnarvik
Snusar du? No man
Använder du knark? Varje dag, hela tiden. Jävla pundarlolzor.
Kaffe eller te? Men te!!! SJÄLVKLART te! Jag är tepundarN.
London eller Paris: London LÄTT! Älskar London! Skulle ändå inte fatta någonting av vad som sas i Paris.
Favoritfärg: Blå!
Född: Sverige man
Nationalitet: Eh svensk. Lite norsk, lite belgisk, lite allt möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0