I have nothing, I have no one


Celebrerar den otroligt sorgliga och roliga dagen med en gammal bild där mitt hår fortfarande var långt! Det var ganska länge sedan. Sämsta och bästa dagen någonsin. Eller inte bästa, men nays! Gungade med Sofia, Frida och Therese och hade det nays. Var i skolan och såg ledsna människor. Jag trodde att jag skulle börja gråta när jag såg dem. Satt på spanskan och fick ett jobbigt sms. Vill bara påpeka att vi faktiskt går i nian nu och inte sexan längre. Var på teater med TezZZz och såg världens mest oseriösa pjäs. Det var en typ best of Shakespeare-pjäs, som i början skulle vara seriös och då satt vi bara och skrattade åt dem. Vi var fett elaka, men det var galet kul. Någon jävel säger att jag säger en massa saker. Återigen: NIAN! Snälla, lägg ba aaav! Sjukt unchill.
MEN! Så här har mitt humör varit sedan januari. Ursäkta min handstil. Kan ej skriva på paint. Hahaha man ser ju ännu mindre här. LAWL L00L L4WL LOL. Laughar out loud åt den. Så jävla ful. OVANLIGT ful faktiskt. Hur som helst. Nu är det ganska tomt, ganska tom känsla liksom. Varken glad eller ledsen, bryr mig inte längre. INTE ALLS! Så jävla skumt. Hej då guapos, ska plugga till NP imorgon. Ser fram emot det! Det kommer gå dåligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0