I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep

Gick först omkring på Skansen och lyssnade på en kvinna med fruktansvärt irriterande röst, samtidigt som mina ben frös till is. Som tur var kände mina lärare också den extrema kylan och lät oss gå till Nordiska muséet, men det slutade inte speciellt bra. Allt dåligt som hållits inne börjar nu komma ut och jag kan tänka mig att avslutningen imorgon inte blir speciellt trevlig. I varje fall åkte jag och simmade och det var nog det skönaste jag gjort i hela mitt liv. För första gången tyckte jag att vattnet var varmt när jag hoppade i. Kan bero på att jag var stelfrusen. När jag kom upp väntade ett fint sms "hahaha skönt väder för skansen, eller hur?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0