Si fueros un caballo, yo te cortaria

Trevlig dag idag. Gick upp halv sex för att jag trodde att jag skulle gå luciatåg kl. 7. Så jag åkte till Slussen med tröttheten själv och väntade på någon annan att åka till Karlaplan med. Men inte dök det upp någon, jag hade misstagit mig. Vi skulle gå luciatåg 7 PÅ KVÄLLEN. Jag blev minst sagt irriterad, men på tågresan hem satt jag mest och fnissade åt min dumhet. Egentligen hade det inte varit så farligt om vi börjat åtta, men eftersom jag ibland är drabbad av den värsta oturen, började jag halv 1! Visserligen gick jag till skolan vid 10 för att göra en sak på musiken, men ändå. Jag hade inte behövt gå på musiken och kunde lika gärna stannat hemma för jag gjorde ändå ingenting. Jag tror aldrig att jag känt mig så otroligt smidig.

Väldigt fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0