ja det var kul

Åh estet. Estet lilla fula estet. Var gömmer du dig nu? Du är fyrverkerier. Kan. Inte. Orkar inte. Facebook. Ne tyst där med. Sanna ska köpa urbanöron till mig. Så värt. Tyst överallt. Svett i nacken jag jag vill bara höra lite ljud så jag sätter på musik som inte kan stimulera hörseln. Tyvärr. Lyssnar på Noah och valen, det tar kål på min hjärtmuskulatur. Nä det gör det inte men lite känns det - lite. If there's any love in me, don't let it grow. Nene visst visst. Noah  lilla Noah. När ska du lära dig? Lära dig vad? Oklart. DET ÄR SÅ JÄVLA TYST KAN NÅGON BARA PRATA MED MIG PRATA TILL MIG RUNTOM MIG? Är astrött. Tänkte ju att jag skulle simma imorgon. Fuck legitimation. Pallante det här.  Estetbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0