Hatar idag fast jag fick jordgubbar det var godtt

Hela mitt liv har jag levt som en havets spillra. Artikulation på högsta nivå. Jag vill bara komma in till land OH YEAH. ASså vad gör jag egentligen? Stirrat på Musan i flera timmar eller med på haff. Haff överallt. Fjällrävenklädda småguzzar spenderar sin kärlek på bazzsugna b-rorsor. ÅH gud särskrev först fjällrävenklädda. Fluffbollar söker sig till övergivna tonårsbröl. Övergivna tonårsbröl söker sig till fluffbollar. Alla söker sig till bekräftelse. Skönt att man inte är där. Skönt att mina vänner inte heller är där.

Skoja.

Men låt mig bara vara omg. Åh herregud. Ett gruskorn blir till en planet. Big bang. Så hej då. Inga jävla bilder till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0