OM TOKIO

The lights are on in the factory. Sommarn tittar aldrig mer in här. Jag är övertygad om det. iPhone-termometern sa dock att det skulle bli -1 på söndag. Nääääääästan 0. Alltså nästan plusgrader. Nästan så man svettas. Okej ska inte dra det för långt. Har bantat min plånbok på Tully's idag. Ska banta den lite mer och omvandla riktiga pengar till cyberpengar så jag kan bli HC på habbo. Skoja så jag kan svara på sms. Imorgon är det fääääst. Ska chilla på Jennis klassfest. Jenni är min lillasyster. Hon är 10.

En liten dröm som jag drömmer när jag är vaken. Hallucinationer i obeskrivliga rymden. Ohhhhhhhhhh yeah.

En gång en dude med svart hår som Josefine finner vara ett väldigt underhållande samtalsämne. Jag har tänkt på om det finns en möjlighet att det kanske var hon ssom gillade honom från början. OKej skoja jag älskar honom mer än mig själv. Han är min själsfrände och ledsagare. Vissa kallar honom Tokio, jag kallade honom Oskar eller Viktor. Vad han heter egentligen tänker jag inte säga. För en sekund där glömde jag faktiskt bort hans riktiga namn. Svårt sådär när man är packad. Tokio... tänker på honom dag och natt, och ibland på helgerna. Han var riktigt kattig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0