I love y o u but you're green

Hej alla guzzar och dudes. Jättejättejättetrevligt hos Amanda igår woho. Jag har långt hår, ny parfym och smink där det inte ska vara. Alltså, jag är inte så snygg, varken i håret eller facet, men jag doftar gott. Babyshambles är bra. Make sure she goes - gör det. Jag ber inte men hoppas på peace. Hela Nordafrika i uppror. Hela Europa i stödposition. Hela Sveriges media i Nordafrika analyserar citerar protesterar diskuterar och kommer fram till nån slags lösning. Varför skulle vi veta vad som är bäst för någon annan? Sweet lady, idiot wind blowing every time you move your mouth. First Aid Kit hänger i Emmaboda i sommar. Chill






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0