Big bang where we going?

Heey sweet momas.
Chillade på biblioteket idag igen och satt bredvid samma trevliga dam IGEN. Hon är egentligen inte så trevlig, utan bara väldigt läskig och högljudd. Det enda hon gör är att se allmänt rädd/förbannad/ledsen/sårad ut och hosta överdriver ljudligt. Egentligen kanske det är rätt synd om'na, men hon skrämmer livet ur mig varje gång hon hostar. Aja, värt var det, för nu är jag nästan klar med uppsatsen.

Big bang, where we going?
What we doing this night?
Feeling drunk already,
maybe drink got spiked


LySSnade nySS på den låten och ba fick värsta feeling att texten kanske, möjligtvis stämmer in på ett x antal av våra trevliga helger. Galet! Apropå galet, jag funderar på att klippa lugg igen. Fast jag är inte riktigt säker än, vi får väl se hur det blir i framtiden. Eller ja, jag har ju tänkt att utföra planen snarast. 
 
Gnuer i kamp till alla söta människor där ute som är glada ändå. Alltså jag är sämst. Tack för mig. Lite medvind, helt oslagbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0