Okej nu nu nu vet jag inte om det här är nån som frågat personligt eller typ test men stalkade nåns blogg och kände att kul frågor?

Vilka 3 ord använder du mest? Oh + my + god eller typ hahaha. Tre ha för att visa att det faktiskt var kul.

Vad skulle du ha gjort om du vann en miljon? Som den sanna kapitalist jag är skulle jag spara för att när tiden är inne för mig att lämna mitt näste kunna bo innanför tullarna. Den person som svarat på frågan när jag kopierade skrev att hon skulle skänka en del till Röda korset. Själv är man ju inte så himla snäll.

Om du inte skulle heta Louise, vad skulle du heta då? Något annat som inte låter helt tokigt tillsammans med Larsson.

Har du någon gång gjort något du verkligen ångrar, än i dag? Vadå "än idag"? Kan vi bara sluta tro att efter regn kommer konstant solsken? Det finns ingen total lycka. Livet eskalerar och kommer aldrig sluta. Så hej då. Svaret är: Ja, klart jag har. Senast var att jag inte gjorde diagnosläxan tillräckligt noga så att ett (vad jag vet hittills!) av mina svar på provet blev fel = Fredrik Grahn kommer ta upp det när vi får feedback och skulle gärna slippa höra vad man gjort dåligt. Eller att jag inte pluggade idag = jag måste plugga imorgon.

Vad för godis gillar du?
Vet inte. Inte geléaktigt godis iallafall. Anledningar: 1. gelatin = mördade djur. 2. mår illa efteråt av konsistensen. 3. smakar äckligt. Fast jag gillar choklad! Och kola. Och! DösskallaR!!!!

Vad är det konstigaste husdjuret du har haft? En hoppande böna

Har du fått någon head-over-heals-gosh-im-so-in-love-kyss någon gång? Haha nej för har ej varit head-over-heals-gosh-im-so-in-love.

Vad får dig att nästan dö av skratt?


Polka är...? Gott...

Varför följer man tv-serier? Man önskar att man kunde ha den anonyma kollen över sina egna medmänniskor som filmaren har över skådespeleriets aktörer och sitt undermedvetna låtsas att vi kan för en timme eller två. Nej, jag vet faktiskt inte.

Vad ska du göra på fredag? Simma. Sen: sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0