why you havent taken my life

Jag ville också falla omkull men jag blev trött på mig själv. Det var ju lagom sorgligt att meddela. Häll i mera vin då. Gör det med eller gör det då. Det var vad jag menade. Men nu är det morgon snart och jag e fortfarande vaken. SOv ju på dagen. Fuck sömn. Nu blir det inga timmar igen. Jag räknade på 10 timmar när jag först planerade min dag men nu blir det kanske 8. MAX. Jag älskar att vara vaken fast bara på låtsas. Stelt på tunnelbanan när man träffar gamla fyllon. Gamla fyllon gamla papper inga pappor. Jag ett troll och du en älva. Eller tvärt om. Va iallafall hos Klara och åt ost och lyssnade på Stefan. Det var fett gott. Sen fick jag en iPod av henne. Skoja bara över helgem men den dog. varför e det inte så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0