Gör jag tror jag

Den här veckan har varit magisk. Jag skojar inte. Den är magisk. Vi har haft sovmorgon typ varenda morgon förutom idag. KEMIPROV!!!!!!!!!!!! AMAAAAAAZIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNN jag dog. Tänker inte berätta hur det gick - haha. Apelsinen e slut men vad gör det? Otippad dag otippade händelser. Yoga med otippat inre lugn och galen andning. Alltså det var det läskigaste jag varit med om. Hela kroppen bara fylldes av en helt oväntad känsla och aa helt mothafuckin crazy mannen. Marken byter färg med höstlöven fast det händer inte än. Den sura vintern förlorar mot sommaren det hoppas jag verkligen på men asså tveksamt med tanke på det underbara vädret vi har. Jag pratar seriösa saker med Sanna om nåt jobbigt. Ett mongo skriver om saker jag inte bryr mig det minsta om. Vill ni veta lite mer om vad som sker i mitt liv? Ja. Plz svara ja. Musik för folk som inte kan bete sig som folk. Det är för er för mig för dig för oss för OSS. Undrar när det händer eller inte händer. Eller både och.

Solsken i solljus vet inte skillnaden men asså lyser det eller skiner det. Ingetdera det lever på mörker jag lever under det. Nej eller över eller jag vet inte. Det skulle vara lätt för mig att säga en massa saker men asså hur tolkar man en sån där? Var slutar livet innan eller efter solens död. Punkt inget frågetecken kvällen börjar här. Här på marken kryper dom och smyger. Ibland undrar jag om det är solen eller livet. ALLT BARA GÖMMER SIG OCH JAG ORKAR INTE LETA HEJ DÅ NU E JAG ASTRÖTT SOV GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 love ya gumman

2011-05-07 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0