I WISH I WAS THE LAST THING ON YOUR MIND BEFORE YOU WENT TO SLEEP

ASSÅ WAZZUP MED ALLAS KÄRLEK TILL MIN BROR? VARFÖR ÄLSKAR INGEN MEEJ???? Skoja. När jag trampar in i hallen hittar jag ett brev från STS "så här kommer din känslokurva se ut under ditt år". Det var kul. Does anybody like me??? :( Jag skrattade högt en stund. Sen kom min lillasyster och bitchade mig med ögat. You could have done better but I don't mind. Nej jag don't mind. Idag var jag på en av tre lektioner. Kändes bra. Tänker att jag kanske borde skriva nånting på NK men asså jag tror inte att det är vad jag vill göra. Världens bästa Frida har iallafall skjutit upp arbetet. Älskar henne. Jag kan få dig när du vill. Lyssnar på Kent. Känns bra. Allt känns bra. Venne varför jo jag vet varför. Det är skönt att sova. MEN HEJ JAG GILLAR ATT LÄGGA UPP BILDER PÅ MINA SYSKON. Lev med det.









Kommentarer
Postat av: LISSSSSYBETTY

AMAGAAAAAD KOMMER DU INTE IHÅG NÄR JAG VISADE DIG "KÄNSLOKURVAN"???

hahahahha jag skrattade så jävla mycket.

den stämmer inte ens ... hahahah

pusss

2011-05-03 @ 22:37:13
Postat av: Anonym

lillebror <3333333333 jag älskar inte dig. bara honom. han är mycket fräsigare än du.

2011-05-04 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0