VI TÄNKTE NU E VI I HIMMELRIKET.

Jag har också varit full för kärleks skull. De säger att människan är som en lök, att det är lager på lager av yta. Sabina sa människan är mer som en banan, om man bara skalar är hon god som fan. Ja hon är god som fan. Hon är det. Nån är det. Hon eller han eller båda två. Jag väljer hellre att vara med dig. Men asså jag e trött på att välja. Fan tänk om man var sosse. Fan va skönt. Tänk om hela Sverige var sossar. Skönt att tillförlita sig på andras framgång. Ibland så blir människor trötta på sig, på att vara sig själv som man säger. JAg e fan inte trött på mig själv. Är inte trött på att välja heller. JAg vill fan inte va sosse heller. Men jag gillar att hyckla min tanke. Det är så ensamt att vara individuell fast det är satans skönt. Nu måste jag fara. JAg måste fara. Jag måste nog göra det fast jag har ju inget mål så en färd är nog omöjlig eller inte. Om jag mediterar så funkar det nog. Den här dagen har varit bra. Bra på riktigt fastän allt cuttades. HÄLL I MERA VIN!!!!!!!!!! Låt mig bli så full för kärleks skull och för att jag så gärna vill falla omkull med dig. Om en vecka och inga dagar åker jag till Hässleholm och festar med Skåne och skåningar. Idag var jag estet. Gick omkring med mitt skissblock hela dagen. Estet som fan. Trasiga strumpbyxor second hand-jacka skissblock. JAg är sån fucking estet. Fast jag hade inga trasiga strumpbyxor. För en gångs skull var de faktiskt hela. Tro det eller ej men jag lovar de var. Badar du i medelshavets vatten så visst är havsytan oändligt blå. I Sverige har inte människorna kalsonger nej nakna går vi runt och röker prince light. RYKTET OM DEN SVENSKA SYNDEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0