L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.

Varför är ni så satans många som läser? Nu är det fest i mitt rum. Den här veckan är fuktup men jag har Niggah Kelvin hemma så det känns lite bra. Det här är fuktup. Alltihopa. Ett p. Plz remembah. White light/white heat. Jag vill ba åka till Lou Reed. Jag tror att det är bacon i allt jag rör. Venne det bara känns så. Eller det gör ínte det egentligen men det ligger en smula på tagnentbordet som liknar bacon. ASså venne tror jag e full. 

Det är fyra på morgonen fast det är inte det just nu. Nån gång kanske. Jag är fyra på morgonen. Jag är fyra hela dagen. Känner mig seriöst som fyra år. Jag borde plugga men jag e för trött. Men om jag också kommer med en lock av ditt hår. Fyfan vad äckligt.

Örebro SDK. Örebro sportdykning. Ett alternativ är Open Source Developer's Kit. "It's not that I'm so smart , it's just that I stay with problems longer ." -- Albert Einstein. Det kommer upp om man söker på osdk. Jag har så jävla tråkigt fastän jag har fullt upp. Sitter alla och pluggar? Jag har sett på moln från båda sidor nu. Fast på engelska fast med Joni Mitchell hon som är så jävla cool. Varför var man coolare förr? Eller finns det ens nån att se upp till nu? FINNS DET NÅGRA REBELLER? VAR ÄR REBELLERNA? FUCK THE SYSTEM? FUCK THE FUCKING SYSTEM? PLZ? NÅN? Alla rebeller är så jävla gamla. Jag är trött på att se livet vittra sönder. Jag är trött på ålderdomlighet. Det är så jävla onödigt. Kan vi inte bara alltid vara som vi är nu? Jag vill seriöst leva i landet ingenstans. 


Tävla om subs för ett helt år. KVÄLLEN E VÅR LENA KOM DRÖM I MIN FAMN DRÖM OM NYA TIDER DÄR ALLA JOBBAR FÖR VARANN! Jag undrar om jag inte är kommunist egentligen. Jag vill så gärna bara tro på sossarna. ASså jag e inte dum i huvudet jag VET att sossarna inte är kommunister men precis som alla buntar ihop moderaterna och folkisarna i en hög så buntar jag ihop er. Jag vill så jävla gärna vara kommunist och göra revolution! VARFAN ÄR TONÅRSREVOLUTIONEN? TONÅRSREBELLER? VAR ÄR NI? Vad är det jag sitter och säger? JAG - kommunist? Det skulle aldrig falla mig in att vara 1. beroende av andras framgång och 2. se att alla bara hycklar med systemet. Synd att jag sitter och förkastar kapitalismen och sen säger det här. Jag e sån jävla hycklare. Värre än Maria Wetterstrand. Nej det är jag inte. Men jag seriöst gillar inte att folk fakkar med systemet. Satan va liberal jag är. Det är nog därför jag inte e sosse. Venne riktigt vart jag vill komma med det här. Vilken riktning det här ska ta. Helst bort från sossarna. E så jävla trött på fuktup system fuktup skolgång. Love is my religion. Det värsta med livet är slumpen. Det bästa med livet är slumpen. Nu ska jag återgå till min blå himmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0