YOU'D BE COMIN BACK AFTER A LITTLE WHILE

VAD E GREJEN MED VÅRDEPP? Inte ens wikipedia har ett svar. Fuckar ur. Gafflan-gafflan.blogspot.com säger nåt men jag minns inte ens vad. Asså jag hatar det här. Still I wish there was something you would do or say to make me change my mind and stay. Men det är ju redan gjort så vet inte vad jag ska begära. Måste sluta vara så oseriös för livet är fan seriöst. Alldeles för seriöst. Varför gör jag inget vettigt? Det är fan ingen kärlek här. Jag undrar om Bardia är på väg hit. Vore kul om han va det men asså tror ej det. Look out your window and I'll be gone. Sanna är så fucking vis. I thought that it was well understood
That you’d be comin back in a little while
I didn’t know that you were sayin goodbye for good. Bob Dylan e så vis han med. hejjåd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0