WE'RE LOST AT SEA

Ja jag vet jag har skor på mig ja. Jag vet inte skillnad bara. Poetry slam på Thorildsplan. Extraordinärt. Borde verkligen gå på yogan men asså tror ej jag orkar göra det. Samhällskunskap - JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJ love it. going going gone. Kom kom atombomb om vi nån gång blir som dom. Hur e dom då? Idag när jag cyklade trodde jag att jag skulle dö. Min rygg gjorde så fucking ont för jag hostade som en som en jag venne. Vet ej vad som hostar men ont gjorde det iallafall. Tror ej jag ska va med på konditionstestet imorgon. Det berättar jag för alla som vill veta. Helvete jag har ju sång idag. Det glömde jag helt bort. Fett knas. Patrick Wolf brukade säga follow your heart men hans drömmar har alltid lett honom i cirklar. Det är svårt det där. PEOPLE TRY TO PUT US DOWN - TALKING ABOUT MY GENERATION - JUST BECAUSE WE GET AROUND I DON'T NEED THEIR FUCKING SHIT. John Cale. Jag e astaggad på peace på kärlek på hippies på helgen. 700 DAYS WITH YOUR HEART IN MY HAND. Jag lyssnar på indie. Jag e så jävla indie. Ska läggaupp lite indiebilder på flickr också. Lol skoja. Ska dock ta en indiebild på mej själv.. eller? Eller ska jag verkligen? Tror inte det. Igår läste jag min mentors reseblogg. Lolade fett mkt. Vrröfr är jag så jävla dålig på att plugga? Det är helt otroligt. Aja sånt här e roligare.
http://www.youtube.com/user/crazypicturesab#p/u/24/BE0BY9tORhQ

Lol att jag inte kan lägga in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0