DU SKA FÅ VAD DU FÖRTJÄNAR NÄR JAG DÖR

Undrar om alla sitter och pluggar ekonomi. Jag hatar det där provet. Jag hatar skolan - e ju rebell. Ska titta på smash och äta jordgubbar. Nu missade jag yogan också. Jag suger häst. Lyssnar på Kung Henry istället för att ta tag i mitt liv. Det är k. Det är chill jag gillar Kungen. Nu e jag också jkung igen. Vingklippt är seriöst det finaste jag hört i hela mitt liv. Älskar honom. HÄMTAR VATTEN TILL SITT EGET NÄR DET BRINNER I GRANNHUSET. Har ni kul? Det tänkte jag därför tänkte jag prata om döden. Asså han e så jväla cool. Venne vad jag ska göra. Jag ska ge mina ge dig mina jurister när jag dör för nere i helvetets krater finns nog gott om advokater. HAn låter som Dumbledore. Smoke another one. Snart e det Siesta. Blue mascara running all over your eyes. E taggad på landet.

Katt trappa asagud dynga alv vår räkna abort tinning gata aska anti import transa attans salva armar rakhyvel lutfisk kossa asp pengar ränder rost tar raket tack katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0