VAR E REVOLUTIONEN?

ASSÅ valborg. Vilket jävla skämt. Helkaotisk kväll. Fast kul!!!! Riktigt jäkla kul. Guuuuuuuu alla människor bara känner en massa saker det är helt otroligt. Förstår seriöst inte hur man orkar. Syndikalistjakt hela dagen fast sitter ensam på hängmattan och äter soppa läser sossetidning. SAC - syndikalisterna är en fri kämpande fackförening. Jag undrar om de kämpar för frihet eller om de är fria. Båda verkar helt crazy eftersom de är sossar alt. kommunister. Finns ingen frihet i kommunism, bara en massa jävla ansvar för andra människor. Vem pallar? Varför ska jag bara ge och ge och vad ska jag få om jag inte blir av med jobbet, får cancer, blir våldtagen eller diskriminerad? Om jag bara är en helt vanlig människa utan en massa problem. Det är inte så jävla jobbigt att leva. Ja. Jag vill också ha någonting för besväret. Vad får jag? Självförsvarslektioner? Soft. Eller om jag blir av med jobbet, får cancer, blir våldtagen eller diskriminerad. Då vill jag inte heller att någon annan bara ska hålla på och ha en massa ansvar för mig. Jag vill inte vara nåt jävla välgörenhetsoffer för att jag slackar i skolan. Det är mitt eget fel om jag är alldeles för lat och inte orkar ta tag i mitt liv. Det är mitt eget fel ATT jag är alldeles för lat för att ta tag i mitt liv. My baby she has left me here to stay - ohhhhhhohohhhhoohhoh. Syndikalisterna skulle göra revolution idag. Det blev det väl ingenting av.
This weather has me wanting love more tangible, something I can hold 'cause it's getting cold. Nu blir det kallt igen. Skojigt. Här är en bild på Johanna. Hon sov här i natt. Det var najs och seriöst.

Kommentarer
Postat av: sac

Eyy du är du helt efterbliven? du borde inte prata om saker du inte har ngn koll på, Tex syndikalism????

2011-05-16 @ 00:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0