Trött_tjej_94

Hej. Jag är trött på 1. sd 2. PI 3. rasism 4. skolan 5. sd. Min nk-grupp ska komma hit på fäst men det går inte så snabbt. Hey remember that time? Öppnar spotify och får nostalgikänslor. Helt otroligt. Har lyssnat en gång sen första maj. Det är reklam efter VARENDA låt. ASså seriöst jag dör. Jag mår seriöst dåligt över det här. Jag blir psykiskt instabil av att vara inne på PI. Den här dagen var kanske den värsta på riktigt länge. Nej. Men jag serri orkar inte vara i skolan mer. JAAGGGGGGG FCKAR UR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nej hatar det uttrycket. Är så jävla hungrig fast har ingen aptit. Idag har jag ätit kladdkaka och äpplen. Tycker ni att det är hälsosamt? Jag tycker det. Maten smakar helvete. Alla bara gråter och saknar och längtar och önskar och jag är inte bättre än någon annan. Det är så svårt att älska någon annan om man inte älskar sig själv. So cheap and juicy. Jag vill bara ha sommarlov och aldrig mer plugga. E astaggad på hej då till klarren. Hur känns det? Inte så jäkla bra. Det är svårt att vara oseriös när man är seriös. Har ont i ryggen men tror att jag ska gå ut och springa. Fast först ska jag äta gröten som min mamam har lagat för att jag klagade på brist på aptit. Har t.o.m lyckats ragga till mig fisksoppa imorgon. Det ska bli gott.

Nej jag minns inte och det är så jävla synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0