jambo mambo

HEJ JAG ÄTER FLINGOR OCH HAR CYKLAT I REGNET. JAG DÖR SERRI DET VAR DET KALLASTE JAG GJORT. JEEEEEEESUUUUUUUUUSSSSSS HELP ME FIND MY PROPER PLACE JEEEEEEEESUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP ME IN MY WEAKNESS CUZ I'M FALLING OUT OF GRACE JESUS JESUS. Nu låter det som att jag lyssnar på gospel. Det gör jag inte. Jag försöker hitta inbäddnignskoden men asså jag e ju sämst. Asså jag dör. Orkar inte leva. Hatar youtube. DEn här filmen e ascool. Nu hittade jag den. Kuoil. Jambo mambo? Nej nu ska jag sova. Eller? Eller plugga. Egentligen skule jag hcilla på teatern idag men asså ne pallante. Nu ska jag berätta lite mer om mitt liv. LÄNGE LÄNGE LÄNGE LÄNGE SEN DU KOOOOOOOOOM!!!!! inget sexuellt. Bara bob. och hundar. Eller en hund egentligen men aja. Hunden och hans vänner ska chilla i Hässleholm samtidigt som jag. wo to the ho. lr to the hoe. to the whore. somna om om din dag känns lång. imorgon kommer den kännas lång. ska sova till poetry slam. då ere fäst. hörlurar jag lyssnar i hörlurar det låter så bra bara bandet och jag. poppopopopopopoppopopopopopopopopopoppop tror de dog i regnet. Det gjorde min klänning och jag. och nu vill ni se hur jag ser ut? Ja plz svara ja. jag e så kattig. Tror jag e full. Jag posar som en b-rud. MEn det är för att jag är en. Vill visa hur kattig jag var när jag kom hem. Kolla håret. Seri tdet såg ut som att jag duschat. Nu har jag skrivit en bibel puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0