inte bara dress up in you i didn't see it coming också

Klockan är halv 2. Imorgon ska jag upp 7. Jag kommer dö men jag kan seriöst inte sova. Dress up in you. JAG E FUCKING TRÖTT PÅ SVERIGE PÅ STOCKHOLM DET FINNS INGA NYA PLATSER ATT GÅ TILL. Ikväll gick jag ut. Hade ångest så jag gick ut. Satte mig ensam i Vanadislunden. Sen kom Elias. Det var kul. En kväll gick jag ut och gick. Lol tänkte på kärlek. Det var nog det fjantigaste nånsin. Hela min tankegång är så fjantig jag orkar inte. Imorgon ska jag lyssna i 2 timmar på naturkunskapen. 2 timmar utan paus. Jo en liten lögn där för att överdriva lite. 5 min paus e det faktiskt. Då ska vi byta klassrum. Nu ska jag byta plats. Byta plats 3 meter till sängen. Inte ens 3, 1 kanske. Nu börjar mina ögon också domna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag borde också sova ska också upp tidigt suck

2011-05-20 @ 01:52:34
URL: http://sockervaddsmolns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0