fnizzzzz

Igår var den stördaste kvällen i hela mitt 16-åriga liv. Utan booz meditation på kyrkogården. Har seriöst aldrig fnissat så mycket. Ska  sova en stund sen - utgång. Fniss. Sen duschen hej hej hallåååååå. Har tittat på KTH-paraden. ENSAM. Kul. Spontant efter jobbet sådär. Helt ok. Nån som ringer också, pallante. Det var mamma. Jag vet varför mona smileade fa vinci. VFast nej funderingar kring skriften varför den egentligen skrivs varför vi inte bara låter oss själva vara istället för att läsa och påminna oss om varför vi skrev. E så jäkla trött på mat. SErisöt finns det inget nytt att äta? Nu har jag levt på samma mat sen 1994. Somehow we forgot to pray for the angels. Du vet att jag inte är till uthyrning men du kan trade me för in cigarettändare. Det är ok. Jag vill bara inte se bra kärlek hamna i dåliga händer. Alltför lätt bara händer allting och alltför lätt bara slipper det ut ur munnen att man e tråkig. Jag har fortfarande på mig de här jeansen fast de är inga jeans men jag har fortfarande på mig dem. Helknasigt att man ser i dem en liten burk av minnen. fett knaz ipod e borta också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0