Och jag såg min ungdom trampa gasen i botten och sen köra rakt in i en bergvägg

Det är okej att inte vara konstant glad längre. Fortsätt, när mörkret kommer och allt gör ont. ÅHHHHHHHHHHHHHH orkar inte citerar Håkan. Seriös tjej just nu va. Skulle vilja skriva något fast vet inte riktigt vad. Jag vet inte riktigt hur liksom.

Studiedag idag. Har betat av mina m8z en efter en. Börjar min dag med scones hos Mickis och fnissar lite åt sånt där ni vet. Sen irrar jag omkring i Bromma med Klas och letar efter Alberts hem där vi sen spelar in vårt otroliga blogginlägg. Alltså skrattade som aldrig förr. SEN bild&form ba målar lite tråkiga grejer och sen fnissar jag med Miranda för första gånger i år typ. Avslutar dagen med ett fnissigt samtal med min guzz. Eller nu har vi ju gjort slut....

HEJ DET HÄR ÄR MIN ANONYMA SLÄKT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0