Låt oss fly precis som Gil

Åh gud fy satan vad jag nyser. Hela kroppen ba rycker till. Fryser så jäkla mycket. SSSSsssssskakar. Dricker mjölk fast det är iknte så gott för det är mellanmjölk så det smakar grädde. Usch. Ont i höften har jag också. Så fort jag ej har min vikt på höger ben strålar smärtan som en jäkla laserstråle ut i hela kroppen. Här kommer vågorna. Sköljer våra ögon tills den är borta. Jag älskar att Håkan har cuttat ut sista delen på Vaggvisan (ni vet den som kommer efter typ 16 minuter???????) så man kan lyssna på den som en egen låt. I måndags hade jag någon slags nostalgitripp till åk. 7 då jag hittade min gamla Håkan-kalender. Plockade ut en bild därifrån som jag ba ritade av. Ful blev den i dataN men jaja. Äsch är väl rätt nöjd ändå, trots att man knappt kan urskilja hans humör. Skivomslaget till nya skivan är så fint. SÅ fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0