Vi kan få ihop det rätt nån gång

Jag har inget liv jag beter mig som om jag vore fyra år. MM nästan ett jävla mvg på uppsatsen. Fucking kvinna säger att den är på mvg-nivå fast du missade den här delen. Jaha okej? Så vg+ - mvg-, är ändå nöjd. Jag är dum i huvudet tror jag. Min morfar ringde idag, berättar om hur livet är i Sköndal berättar att det är kallt ute statar obvious saker jag säger ok nehe inte alls kallt? Tycker att det är rätt behagligt ute. SEN säger han att om man är bra på språk är man bra på matte och tvärtom. Det är nog inte riktigt sant. Eller så är det det och jag vet inte riktigt var jag ska placera mig själv i skalan bra-dålig.

BOB HUND SJUNGER BARA I METAFORER. Serri bara. Vill börja tala i metaforer. Satan vad cool jag skulle vara. Idag chillade vi på en pjäs där de typ bara hade detektivbyrån som soundtrack. Long time no see som man säger fast long time no listen så nu ska jag fanimig lyssna lite på råd om man möter varg. Det är som Orfeus (som han heter på Wikipedia men inte i vår historia) om man möter hemskheter ska man sjunga - musik. Kärlekens alla färjor. Satan vad man kan spela en melodi som ba känner utan ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0