Bang bang I shot you down bang bang you hit the ground

MEn satan då jag hade skrivit ett inlägg som ba nej inte vill visas. Hatar blogg.se. Äsch skoja bara. Skulle inte ha nåt att göra om jag inte kunde blogga. Äsch skoja igen. SKämtsam dag idag.

Två år sen strosar i en nu avlägsen sommarvärme, spanar efter kattiga gouzzar fast ser bara en blank skinande sportbil. Inser vilka b-rika kids som bor här. B-rika kids som har ett ultraskydd på bilen vilket piper bara man är i närheten, som ens köper en sportbil. Skulle säga 0,5 meters radie. Alltså, bilen är ultraskyddad. Under två år har någon kastat smuts på den på oss alla nyrika b-kids. Nu är den ful som satan. På gatan står den och skäms över sin patetiska lort. Jag skäms också över dig. Ändrade pronomen betyder en degradering.

You will never be my fool nej nej nej. You will never be my dear, dear friend. Nänänänä 16 lov suger. Äsch skoja. Fy satan vad jag skojar till det.

ELler? Eller? ELller? ELLLER? Försöker få fram en tanke i ord, försöker koppla in ordlistan i huvudet fast den verkar rätt död. Det går inte ens att hitta ordet till dig. Undantag: en liten fågel simmar förbi fast fåglar simmar ju inte. En liten koala gör som du fast vad gör du nu? Störtar som Libyen. Störtar fast inte som Libyen.

Om en kvart gör jag också det. NEj det gör jag inte fast imorgon kommer det kännas likadant här som där. Fast en till substansmängd som skickar nervimpulser till en annan som jag inte riktigt tycker om. Den är likadan som det där pipet ni vet. Det som bara sticker till när man har ont. När man inte har ont men får ont. När man letar i huvudet efter ord som kan falla ner i fingrarna att skrivas att läsas varför vill jag ens att nån ska läsa det här? Vill jag det? Nej. Egentligen inte.

Nu ska jag inte störa er längre så hej då käraste vänner. Fniss XDXDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0