FRÅN GENOMBROTT TILL SAMMANBROTT



Hej den här låten är så jäkla bra. Lyssna alla ni som slösar bort era liv här. Lyssna alla jag som slösar bort mitt liv på att skriva det här. Har suttit 2,5 timmar i kafeterian EFTER skolan och pluggat. Varöfr? Satans mattteprov imorogon. Jag kan inte skriva för jag är packad. Tur att festen är över. Nyktert ystan rullar framför ett fnissande gäng lökar. ALLTING ÄR ÖVER. FESTEN ÄR ÖVER OSS. Där - det är som tinnitus i hjärtat, ni känner känslan. Ba titeln ger en känsla. Tinnitus i hjärtat. Kan ni känna den? Kan ni känna pipet som en linje som en int elinje fast liksom känslan går så. I en linje. Uppåt.

You're worth the trouble, you're worth the pain, you're worth the worry, I would do the same if we all went back to another time, I will love you over. JA jag lyssnar på lite gay musik. På det bandet Amanda inte riktigt gillar. Jag gör inte RIKTIGT det heller. Det är en hårfin gräns där som de precis inte passerar. Det är rösten. Den är på fel plan.
Okej
nu
ska
jag
lämna
er
ifred
hej


Skoja. Jag är inte klar än. Har jättemånga ord på lager som jag vill skriva. Kan inte komma på vilka men det kanske är polymorfer i lådan. Det kanske inte är det. Det finns inga regler men du väljer att lyda. Gör vi inte alla det? Förutom ni som inte förstår. DN eller någon annan tidning skrev om hur viktigt det var med social kompetens. Du vill att det ska skära i oss som det skär i dem. Vi lägger den på någon som lägger den på inget. Den är borta. Vi vet inte vi vet att det finns ingen sorg egentligen. Dra en slutsats tack. Godnatt nu väntar polygon konjugat och fucking PQ. Och te. Vi behöver ettt jävla ljus i mörkret. Sluta upp med ert oförstående sett att se på er egna avlastning. Sluta gå förblindad som om du inte såg att det blir bättre. SLuta hoppa i svarta hål. Det finns inga jävla hål här om vi inte gräver dem själva - eller står på en vulkan. Men där är vi inte så hej då.

Du är ett genombrott till sammanbrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0