A Sunday smile

Åt helvete med allt. Nu vill jag inte åka. Jag vill fan inte läsa tråkiga kurser när jag kommer tillbaka. Valde roliga kurser och inte helveteskurser. Synd bara att jag inte kommer få läsa dem. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Ett moment of truth och jag tycker inte om Alliansen idag. Fast satan vilken rolig dag. HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH fnissade. Dricker juice gör oväsentliga säger att jag borde ta tag i livet. Det borde jag göra. Aja, kemin är avklarad iallafall! Engelska... hej på dig. Hehehe fnissade på tunnelbanan när det mest fashionabla ansiktet som finns också befann sig där. Höll på att blanda tempusen i meningen där men sånt skavi inte hålla på med.

Vill göra ett Ronjaskrik och hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0