I WILL LOVE YOU OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt talar för pk men du är fan inte pk. det är.,.,... ingenting alls. Ett ljus är ingenting att röra vid. En ensam hipster fast inte hipster letar fast bara på skämt efter nån. Du letar inte. Mycket snyggare utan framtand. Men hon den där" hon letar. Tre av tre avklarade för att vara som dom men det är bara vad jag vet, inte dom. Allt jag gjort en erfarenhet letar sig in i ett ord flera ord tillsammans.

På politisktinkorrekt.se sa någon att Vi är inte i Sverige här. Men var är Sverige då? Sverige är ingenting. DEt finns inga jävla länder. Jag hatar länder. Jag vill vara en människa. Ingen jävla svensk. Jag hatar svenskar. Jag älskar människor. Det finns ingen jävla nationalitet för alla är samma. VI är samma. Du är inte mer svensk för att du bor här. Svensk är ingen nationalitet, det är ett adjektiv. Ett adjektiv som innefattar dig din tråkiga jävel. Du talar om en småsak som vilka är vi? Nej. Inte det. Om den där faktorn som gör att du redan har listat ut allt om en människa. Åh vad jag hatar generalisering vad jag hatar fördomar vad jag hatar dig. Vad jag generaliserar sånna som du vad jag har fördomar mot sånna som du vad jag hatar mig själv. Vad jag generaliserar alla människor för jag vet inte  bättre vad alla tror sig veta bättre än alla andra när vi skriver sånt här. Fuck bloggvärlden.

Jag vet inte riktigt jag har inte riktigt kollat vad jag skrivit men asså jag orkar inte. Jag orkar inte matte jag orkar inte skriva jag orkar inte måla jag orkar inte vara så där jag orkar inte jag är hungrig jag orkar inte göra mat. Vill ringa Sanna.

Fan jag vill bara skrika ut en en en en en en sak eller alla plus alla men nej. Jag vill ändå inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0