Prinsessan är här

Det är Alla hjärtans dag och hela bloggvärlden illustrerar tårar i ord och spellistor. Vi kan inte säga sorglösa ord. Ni kan inte säga sorglösa ord.

Sanna tror att hon är kommunist. Eller så är det jag som säger att hon är. Fniss. ÅH JAG VILL SLUTA SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så känner jag. Den stund som var nära var blott alvedon. Så går uinte texten men vad vet jag? Han liksom föll över kanten. Asså galnaste b-ruden på bild&form vet knappt vem Hitler är, fattade nada när vi pratar koncentrationsläger, utbrister "DU RITAR MED EN HAND!!!". Orkar inte dagens ungdom. Jaja, tur att jag är snygg. Tur att jag alltid är seriös. Det har aldrig tagits sexigare bilder av mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0