Vit och ren är kärleken

Flaxar inte för det är onödigt. Kommer ändå inte kunna flyga.

Jag är trött och varm och ännu mer trött. Jag har varit på picknick med min kära kärare käraste klass. Chill. Chillar på min stol och vill sova. Chillar i mitt huvud fast flyger inte. Chillar på mitt golv fast inte riktigt än. Vill bara bara bara sova och inte alls vara glad. Jag är så satans duktig för i morse var jag på Eriksdalsbadet. Som dagg och honung är din ljuva mun. Som rosor doftar du i junilund och likt en duva så vit och ren är kärleken.

Kall som is är saknaden. Jag tror att jag ska se S U N D S T R Ö M  i sommar.

I AM TELLING THE BORGARBRAX TO SHUT THE FUKUP AND LISTEN TO MOTHER NATURE! Stefan är så jävla vis. Vis vissångare - ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0