Utkast: April 7, 2011

L’amour sans philosopher. Jag kan franska. Nej jag copy pastear från couleur café. Jag har tre utkast nu, inte bra. Ligger efter i livet. FAST DEN HÄR VECKAN. Okej jag har varit så jävla jävla bra. 1. MVG på naturkunskapsprovet. 2. MVG på kemiprovet. 3. 2/3 MVG-kriterier på novellen. Fast G på den tredje..... Äsch. 4. JAG FICK RÄTT SVAR PÅ MVG-FRÅGAN PÅ MATTEPROVET! DET ÄR HELT OTROLIGT. Fast jag har ju räknat ut helt åt helvete, men aja. Skitsamma! Coolt tycker jag. Det finns alltså en chans för V-FUCKING-G på ett prov i matte b. OCH THE STROKES KOMMER TILL P&L!!!!!!!!!!! Den här veckan blir bara bätttre och bättre! Visste ni förresten att jag är hipster? Nej. JAg är det iallafall. HEj då. NU ERE FÄST. skoja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0