eidsgKPHÅLOK,GMHSDPLADOKFIOTPÅwelödfzgmkho4tpwaåelöfrkmgthdopewlfo,mkgdhorpsdtaglkmndhpåkralemdho4wrlöfd

It's about punks skins straights. You're the punk that I've been waiting for - you're i t. Then he kissed me. Nu bytte Jamie till Honey. Sjunger fåglarna med dig? Sitter på golvet och har ont i rumpan. Tänker på något fast tappar tanken hela tiden sssssssatan. Jag saknar Arvika och jag vill åka till skogen. Kommer det några fler eller? Nej. Jag har fastnat på Justin Bieber och jag bara hör baby baby baby oooh i mitt huvud hela tiden. Nu måste jag lyssna på låten för annars kommer jag never (never say never) kunna sova. ÄSch skojade jag lyssnade aldrig. Människan kanske är som en lök, det kanske bara är lager och lager av yta. Sabina tycker annorlunda. Jag hade inte tappat nycklarna så imorgon blir det cykelskola. Eller cykel till skolan. Det får du välja själv glömma en hundring gömma ett minne. Eller tvärt om. Det är svårt när det inte är lätt. Det är en ny unge i stan och jag vet inte vem hon eller han är. Jag vet inte vem någon är. OH MOMMA I WANNA GO SURFING. Nej det vill jag inte ens men ag vill hitta min mobil. DEn ligger säkert bredvid mig men jag vet aldrgi sånt. Om man var blind skulle man inte heller veta sånt. Sydsvenska stjärnor somnar sällan samtidigt som solen. Strålkastare skiner så starkt som salt så skynda, se upp!
där förstördes det med ett u. Jag vet inte men det stör mig. Det stör mig sånna där saker ochdet stör mig att det stör mig. Jag är så jävla trött vet inte vad jag gör uppe. Jag har inte ätit normal mat på alldeles för länge. Bara ute alternativt frukt alternativt flingor alternativt marshmallows. Det var i och för sig rätt gott.

Det är alltid bråttom alltid på väg. Jag vill bara stanna här. I min säng. Eller just nu på golvet det är rätt bekvämt det med men det hade varit mer bekvämt i armarna på sömnen. Nu lyssnarjag på min cut-spellista så jag vill göra nånting annat än att sitta här. Helst inte vara med alls. Inte gå till skolan inte vara med i freakin killergame inte göra nånting. Jag tänker inte döda någon. Om någon vill döda mig kan den göra det. Annars får det vara. Jag orkar inte inte inte intei nte inte intien inetine itnintei neinetineinetine. Jag borde verkligen sova. Det är alltid så jävla mycket man borde göra. Har jag någonting nytt att komma med? Nej det är ALLTID mycket att göra och det är så jobbigt att göra mycket när man vill göra ingenting. Jag vill bara venne. Åka härifrån. Längtar till England fast ändå inte fast ändå lite. Kommer sakna det här så jäkla mycket fast jag vet att jag kommer tillbaka men ändå. Det känns som att v i har så lite tid men jag vetinteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Tidningsskämt att det är sdaokgaopshrkoajäiajiagäwwepqwpråwrlödsaglabmnbureitorasldmnbjhgiourwe9qpåöaäS.,XZCVM NJK. gOD FUCKING NATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0