Oh my love my darling

Alla djuren dör bara. Alla människor dör bara. Fast de dör inte på riktigt de dör av brist på annat att göra. Drömmande hotell låter lockande och ännu mer när det bara är bitterheten kvar. Isen har inte riktigt hunnit smälta för utstrålningen håller den kyld. Alla utstrålar bara ilska alternativt rädsla och allt annat dåligt. Det bara hänger i luften och det måste vara den sämsta veckan innan lovet någonsin. Kommer inte direkt sakna någon nu. Fast jo skoja! Fast den här dagen har varit helt ok bra. Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag, tror jag. Varför tror ni på det här egentligen? FILIPPA FUCKING BARK KOMMER TILL PEACE & LOVE JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA! Det var nog det bästa på hela veckan. Satan! Det är dags att sova men äsch. NAtti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0