I'll run and hide

Nu är det bättre. Dagen känns bättre. Satan vad jobbigt det har varit. SEriöst. När vi växte upp likte livet vi var evighetens hopp. JAg är så nedrans trött. Ska sova en stund sen tror jag irl att jag ska ut och springa. MEn det gjorde jag inte. Tiden är två timmar framåt men aja. She acts like we never met. Bob bob bob bob bob bob. Venne hade fett kul idag så det kändes bra men nu så bara blev det lika jobbigt igen! Jag hatar verkligen den här temaveckan. DEN ÄR SÅ JÄKLA STEL!!!!!!!!! JAg är inte mindre stel än någon annan men ändå. Jag sjunger långsamt men lyssnar ändå. Jag mår illa så jag ska dricka vatten. Imorgon ska jag simma. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0