Bara om hon låg här tätt intill mig kan jag bli den jag var igår

Jag hatar allt på den här jorden. Jag är cynisk. Jag hatar KG jag hatar alla människor där jag hatar den här jävla bloggen jag hatar den här jävla staden. Jag vill verkligen byta till Globala - nu. Jag är så jävla hatisk. Jag tycker om det. Ni med. Speciellt stalkern. Chill jag har fått min första stalker. Du är säkert inte en riktig stalker men aja. Skitsamma. Nu ska jag åka till mannen och äta veganglass och hata mitt liv lite mer. Jag hatar tjejer jag hatar oförstående människor jag hatar SD jag hatar alliansen jag hatar nya gymnasiet jag hatar vänstern jag hatar pengar jag BARA HATAR och jag hatar att jag hatar. Nej jag är bara arg för människor är så jävla jävla jobbiga och så så så........ så äckliga. Falska horor är allihopa.


Nej jag skojar bara. Jag menar egentligen inte det jag skriver för jag älskar alla. Förutom en och en annan b-rud. Och en stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0