Telia mobil max 25

Beep beep Richie. Gissa film? Leker med kemin och tänker på talet. Det går mindre bra och jag är så jävla trött. Har inte tagit piller idag heller. Har inga bilder att lägga upp för jag hatar mitt photoshop. Jag vet jag är bortskämd men det är väl okej om man bor i Sverige? Skoja, vi i Sverige är diskriminerade överallt, framför allt på arbetsmarknaden. Vi borde demonstrera mot svenskfientligheten! Som SDU! SDU är så jävla bra. 

SDU Med anledning av utbredningen av rasistiskt våld mot etniska svenskar, diskrimineringen av svenskar på arbetsmarknaden samt förnekandet av den svenska kulturen och det svenska folkets existens anordnar Sverigedemokratisk Ungdom (SDU) en stor demonstration mot svenskfientlighet.

Under parollen ”Vi är också ett folk – stoppa svenskfientligheten!” går demonstrationen av stapeln 14.00 den 10 april i Göteborg. Sverigevänliga ungdomar från hela landet kommer att delta och detta blir ett av de största evenemang någonsin som SDU anordnar.

Jag skojade. Det där var det värsta jag läst. Osoft att söka vänner bland rasister.
Här är Josefine. Hon gashar. KOLLA KONTRASTEN. DEN SUGER HÄSTBALLE JAG HATAR DET HÄR. BLIR SÅ JÄVLA ARG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0