spårad kväll

Igår var ni asmånga här. Var Nisses död verkligen så kul? Jag är skitttrött. E vaken av en oförklarlig anledning. Den nya tjejen är inte död än ingen fattar att det inte är nån jävla Isabella jag har. Jag har vaktat barn till 9. Det var inte kul. De somnade halv 8. Jag visste fan inte vad jag skulle göra sen. Satt och stirrade i väggen sen ringde Josefine. Tur det. Hade dött av tristess annars. När jag kommer hem. Mamma utbrister "VAR HAR DU VARIT?!?!?!" Jag svarar "men du visste ju att jag skulle vakta barn till 9". Hennes svar "men klockan är ju inte elva!"
Nej... hon var kvart i 10. Tydligen hade pappa bättrat på historien lite och sagt att klockan var elva och att jag fortfarande inte hade kommit hem. Helt mothafucking crazy. Crazy skåne btw svarade på friend requesten idag. Chill. Värt att nämnas. Hade ett seriöst prat med mor om alkohol. Chill. Tydligen har Odenplan övervakats under x antal månader och ändlöst många bilder har tagits på knarksäljande ungdomar. Mamma var lite orolig att jag alt. mina vänner skulle vara junkies. Skrattade lite åt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0