Någon spelar på en liten papperstrumpet

Hey M8z. Imorgon är det helg!!!!! Tagga! Bob Bob Bob Bob Dylan Dylan Dylan Dylan. Orkar ej plugga fast imorgon har vi kemiprov så jag borde nog göra det. Fast I am a man of constant sorrow låter lite mer lockande. Jättejättejobbig dag idag. Usch! Hatar samhällskunskap! Eller nej, en lögn, men avskyr äckliga wannabe Umbridge! Usch! Usch! Älskade SL idag. Mmmmmmm mysigt. Orkar ej att vi missade typ den enda roliga lektion (KEMI!!!!!!!!!!!!) vi har idag p g a äckliga SL. Kände idag att åh ja, jag har valt rätt linje vill ej läsa svenska, spanska, engelska eller sh, bara naturämnen. Fast ej matte. Jag kan nästan se era careworms komma krypandes. Tiden går så fort i ett land där inget händer. MEN OJ OJ OJ SÅ MYCKET ATT GÖRA. Känner att bob hund beskriver mitt liv exakt. Fett mysigt. C ya biatcheZ. Imorgon ska jag köpa kol eller sno lite från bilden! Välkommen till Sverige! Jag är snygg idag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0